Galen kväll.

Va deprimerande det är att sitta själv en bakissöndag!!



 

Igår var ialf sjukt kul, en sån där galen anna&linda-kväll som nog bara vi kan få till ;P Kom nog hem strax efter fyra till mig efter en massa galna saker utanför Mc Donalds. Herregud, hur gammal är jag?
Trodde aldrig att jag skulle ta mig hem, för mina fötter var halvt trasiga, men jag lyckades ;) Hände en hel del på vägen hem, som vanligt, och en promenad som i vanliga fall kanske tar fem minuter, tog väl en halvtimme. Stackars mina fötter. Men kul var det, och roligast var nog när en viss person gjorde en vurpa, som lyckades skita ner honom så mycket att jackan helt plötsligt var brun istället för svart. Hahaha. Stackarn ;)


 

Nu ska jag fortsätta ha tråkigt! För det finns fan inget tråkigare än att sitta själv en söndag. Det borde vara förbjudet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0