Seg helg hemma...

Den här helgen hade jag planerat att gå ut och roa mig lite, men det blev aldrig så. Istället blev jag magsjuk :( Fick så himla ont i magen och var tvungen att variera mellan sängen och soffan hela fredagen o lördagen. så tråkigt. :( Stackars min familj och Linda. Jag ringde till dom hela tiden för att det var så tråkigt att ligga hemma själv. (jag är ju som sagt väldigt rastlös, och ett tag så hade jag kunnat klättra på väggarna om jag bara hade orkat)

Sån tur är har man världens bästa mams o paps, så de kom förbi idag med mat och en kasse med massa annat gott, så jag kunde äta ikapp mig lite. :) men det gick inte i så mycket, magen är ju van med ingenting nu. Får försöka igen lite senare..

Visst är det så jävla drygt att vara tvingad att vara hemma när man själv inte valt det?




en lite piggare annis iallafall.


Kommentarer
Postat av: Linda

nee det är imge synd om mig. FÖR jag VILL att min anni ska ringa mig jämt! <3

2009-03-02 @ 15:17:08
URL: http://lindaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0