Tillbaks :)

Igår fick jag "skäll" av Tobbe att jag inte har skrivit här på länge... och det har jag inte gjort såg jag :) Men jag har verkligen inte haft tid. Har haft så mycket med lägenheten, så jag har inte haft ro att sitta och blogga :) Men nu ska jag börja för min kära vän Tobbes skull :)

Blir ett kort inlägg till att börja med...eftersom jag måste gå och göra i ordning frukost nu..

Men jag ska se till att skärpa mig, trodde inte att det var någon som brydde sig ändå :) men tydligen... och det är ju alltid kul ;)


Ha en bra dag alla godisbitar :)

PUSS.

Kommentarer
Postat av: Carola Karlsson

Jag BRYR mig också ;)

2009-03-24 @ 22:10:19
URL: http://cjolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0