Full vecka.

Denna vecka har varit och är fullproppad för mig verkligen :) Men sånt är kul!!!

I måndags var det jobb 8-17 och sen blev det stan en snabbis...var tvungen att springa ner och köpa två par skor, som verkligen är mina nya älsklingar :) ska lägga upp en bild sen! Efter det kom syrran och vi hade en tjejkväll med tacogratäng! Behövdes verkligen, är så skönt att prata med henne.

Igår efter jobbet åkte jag till Ikea och Valbo med M och sen blev det stress hem för att gå och bowla, haha. Och det var INTE igår. Tror nog det var på gymnasiet ellet högstadiet senast... Men jag körde med ett rosa klot, såklart, och förlorade, såklart. Haha. Så kläcker E ur sig; " Anna, du var ju bra på bowling, jag trodde du skulle vara mycket sämre, typ kasta i rännan hela tiden" (då kom jag ungefär 50 poäng efter den som var nästsist) TACK så mycket för det förtroendet.

Idag har jag varit på pizzakväll efter jobbet med alla goa tjejer från Theres möhippa. Jättegott och jätterolig idé!! Så kul att vi håller ihop och hittar på lite olika saker då & då. Vi gjorde.. eller förlåt Vio och Theres gjorde tre olika sorts pizzor; tacopizza, salamipizza och hawaii. GOOOTT. Nästa gång vi träffas ska vi gå på stan och välja ut partyoutfits tilll Theres 80-tals fest..

Imorgon blir det boxning på Sats med Sophie efter jobbet.. jag är ju så dålig på att säga nej, så när det ringer en sån där övertrevlig människa som verkligen tycker att jag ska prova deras träningar, trots att jag har kort på Friskis, så blir det så.. ååhh, man är så mesig.

På fredag ska jag ta igen mig och plocka lite i min nyrenoverade (stökiga) lägenhet och på lördag blir det feeeest!!!

Sova nu. PUSS


Tobbe, sätt på din mobil!!! :)


Kommentarer
Postat av: Carola Karlsson

KUL att du skriver oftare nu. SÅ du köpte skorna ändå :) hehe jag är usel på bowling med men är ändå rätt så kul. Boxnig på sats! SAKNAR! vem var det som hade det? var det kul? har du träningsverk? Jag går ju på combat men det är inte samma sak. jag vill hitta någon som går på samma anläggnig som mig som jag kan slå på också! :) PUSS

2009-03-26 @ 17:31:18
URL: http://cjolan.blogg.se/
Postat av: Anonym

ledsen anna men den är borta sen ja opererade mig. sjukpersonalen gav den till fel patient efter operationen, men ja får den imorrn efter lunch. lovar att få igång den då:) kul att du skriver igen...

kraaam

2009-03-26 @ 21:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0