Härlig lördagskväll

Oj oj, vilken kväll :) Så himla roligt, och så himla lindaoanna. Började med fest hos goaste Vio, sen blev det taxi ner till Heartbreakkön... Men vi bestämde oss ganska snabbt att det fick bli något annat, och hoppade på bussen till Sandviken :) Skitkul faktiskt. Linda stod för bilderna, så kolla in hennes blogg om ni vill se lite bilder :)


Nu har vi tömt hela mina lägenhet på ALLT. Den ska rustas från golv till tak. Så nu har jag packat väskan och flyttat hem till mamma o pappa. Det var inte igår alla vi bodde under samma tak :) Men det ska nog gå bra..

I veckan kanske Sophie kommer hem, och jag hoppas verkligen på det, för nu längtar jag efter min skruttsyster :) :)

Nej nu ropar mammi att vi ska äta.. Lövbiff och klyftpotatis...kan det bli bättre? :) åh, va skönt det är att vara hemma ibland ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0