En callgirls dagbok

Har precis klivit upp nu, vaknade i o för sig före tio, men jag låg kvar ett tag o läste lite.. håller på med "En Callgirls dagbok" och jag överdriver inte när jag säger att jag har läst den boken i över ett år. Det går så långt mellan gångerna och när boken inte är så intressant så tar det ännu längre tid än normalt.  Jaja, rätt fascinerade historia iallafall.. att man verkligen kan vilja leva sådär för att leva i lyx? Usch. Det är dessutom en självbiografi. Ännu mer fascinerade är att tjejerna kan leva ett liv i lyx pågrund av att det finns så mycket äckliga män som köper sex.


Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. blir tjejkväll senare iallafall, men har inga planer för dagen.. så om nån har något vettigt förslag får ni gärna höra av er!!


http://sharetv.org/images/the_secret_diary_of_a_call_girl_uk-show.jpg

boken som jag läser är även en serie som går på kanal 5 nu...

Nej, om man ska ut o äta lite frukost på balkongen kanske... går det förresten eller är det för kallt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0