I am BACK.

Okeeeeeeeeeej. jag ska jag ska .. :) men jag har ju aldrig tid, så det hinner ju gå så långt mellan gångerna att det inte blir nå kul längre. :) 

Nu har jag varit i New York och hunnit vara hemma i två veckor.. blev en fartfylld resa..man hann knappt andas känns det som.. Men kul var det.. :) Blev en heeel del shopping och en hel del festande. :) Hamnade på så sjukt roliga ställen..Alltifrån en takterass på en skyskrapa intill Empire State, till små källarutrymmen med bord och en MASSA champagne. Åååh, nu när jag tänker på det: TA mig tillbaka :)

Min shoppinglista:

8 par skor (love, love, love)
Klänningar
tröjor
3 solglasögon
1 kjol
Hårprodukter ( TACK )
3 väskor
1 skärp
Smink

och lite annat som jag inte har i huvudet nu :)

Nej, nu ska jag natta.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0