Om tio år finns det dubbelt så mycket Anna...

"Om du äter 100 kalorier för mycket om dagen i 10 år går du upp 50 kg. Det behöver inte vara stora förändringar i kosten för att ge dramatiska viktförändringar på lång sikt. "


OJ. Då kommer jag att väga nästan dubbelt så mycket om tio år. Känns ju bra. Kanske dags att dra ner 100 kalorier på en dag.. med andra ord, sluta äta godis varenda dag..


Nu är det bara två nätter kvar tills vi åker och gud va nervös jag har blivit..             Vilken fjant jag är.. 

Det ska bli så SJUKT kul och så sjukt välbehövligt.. För som det har varit de senaste dagarna så orkar jag knappt sitta på stolen på jobbet.. gör alldeles för ont. Nu behöver jag en liten semester tillsammans med lite vänner. :)

Nu ska jag däcka av i sängen, skönt. Men först ska jag ringa ett behövligt samtal.

PUSS.

Kommentarer
Postat av: Carola

Om vi inte pratas vid innan HA DET SÅ JÄVLA KUL! PUSS

2009-05-06 @ 19:38:01
URL: http://cjolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0