Shopping

Ååh det är så himla härligt väder ute :) får utomlandskänslor när jag sitter på balkongen.

Idag har jag varit och shoppat ute i Valbo med mams o paps. Hittade lite saker till lägenheten.. kuuul! Jag köpte fyra tavlor på Gallerix, två New York tavlor.. (ja, jag är såld i New york) och så två lite större tavlor till vardagsrummet. Sen blev det en lampa o lite grejer till köket..

Känner att jag har varit lite seg med inredningen till lägenheten, men samtidigt vill jag inte bara köpa det första bästa.. Jag vill "bo in" mig och känna vad som skulle passa.. Och sen ska ju sovrummet o köket tapetseras om, så det är svårt att se framför sig vad som kommer att passa till de nya tapeterna. Jaja, det blir nog bra tillslut! :)

Ikväll blir det grillning hemma hos mamma o pappa.. goooooooooooooooooooott ska det bli.

Men nu ska jag äta lite jordgubbar o mjölk..

Puss gohögar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0