Tillbaks :)

dags att ta tag i den här igen :) har inte haft något internet sen jag flyttade, men nu är det tillbaks igen. :) kuul. har suttit ute på balkongen hela dagen idag, så himla skönt väder. Åt till o med kvällsmat därute, fläskfilé med klyftpotatis och 100 olika såser. Gott var det!

Nu är det exakt EN VECKA kvar tills vi sitter på planet till New York. Får bli taxi dit eftersom det inte går något tåg som matchar vår flygtid.. Skönt ändå att slippa åka tåg med väskorna och så. ååååååh, vad jag längtar.. Skulle vilja packa ner min kära lindimus i resväskan bara så skulle allt bli perfekt :)

varför är jag den som skapar problem?


Kommentarer
Postat av: DENNIS

Annis! Ska du till New York? :) Med vem då? Hör av dig när du kommer hit, måste ju ses ju! Mitt USA-nummer är, 203.249.7184 KRAM!

2009-05-02 @ 00:12:57
URL: http://denizeakerblom.blogg.se/
Postat av: Carola

äntligen tillbaka! ha så kul i N.Y! hälsa teddy ifrån mig! Puss

2009-05-02 @ 14:26:47
URL: http://cjolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0