Carola Karlsson...

...jag förstår att du typ bor i afrika om man jämför med oss, men vi har faktiskt inte snö än...

Så några såna bilder kan du minsann inte få... 


...än.
Imorgon däremot kanske jag har någon bild till dig. :)


Åå, jag längtar så sjukt mkt till imorgon, det ska bli superkul att gå ut med tjejerna!! Det blir hos Sanna och vi ska träffas innan och laga GOD mat och spela spel! :) Får väl se om jag & tess lyckas ta oss ut den här gången... ;) tur att vi inte hittade på vinet som vi hade förra gången ialf...eller gjorde du det tess???

Nej, nu ska jag ta och göra något som jag aldrig har gjort en fredagkväll...


berättar mer sen!


/A

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hej hel.

Hoppas allt är bra med dig.

Ni som läser denna blogg och är intresserad av sport och spel, kolla gärna in min blogg där jag lägger spelförslag.

Ha en bra dag!

2009-11-13 @ 19:14:47
URL: http://spelens.blogg.se/
Postat av: theres

haha ja ikväll ska vi garanterat ta oss ut!! nä hittade inte vinet även om jag v ar bra sugen på det igen=) puss

2009-11-14 @ 15:56:20
URL: http://thereslans.blogg.se/
Postat av: Carola

Men men, det verkar ju på folk som att det snöar hemma. sen att jag fortfarnde cyklar i skinnjackan å det var 12 grader ute igår är en annan femma. Hade jag bott i Afrika så hade jag iaf varit solbränd nu men tyvärr är jag blek! Kolla nya profilkortet på fejjan ;P

2009-11-15 @ 16:33:25
URL: http://carolakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0