Dissad.

Min filmdejt dissade mig. Så jag åkte hem till Sätra och tittade på hockey istället! Myspys det med :) Men Brynäs torskade tyvärr!

Just nu skulle jag helst av allt vilja vara på Heartbreak på Quizkväll med min bästa och goSanna, men jag tillåter inte mig själv att gå ut på krogen när jag ser ut såhär. :) Måste vila ögonen till på lördag, så att vi kan köra fullt ut då istället!!! Börjar faktiskt att bli mycket bättre. Så nu är Annis glad :) (fan tess, vi måste sluta med det där!!!)

På lördag blir det förövrigt middag med Freme och Tess. Vi tänkte prova det nya stället på söder, och se vad de är för nåt! Sen blir det vidare för mig o Tess, medan Freme är en torris och ska hem o sussa. Så om ni har någon bra förfest som är tillräckligt cool för mig och T, så hör av er!



Snart så...



Kommentarer
Postat av: teaa

Förlåt hjärtat att vi svek filmkväll..men quizzot var skojsigt..och du jag kan fixa tårtan: vill du ha dajm eller snickers =P haha skojsa..puss

2009-11-20 @ 00:50:07
URL: http://thereslans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0