Hemma...

...en lördagskväll. Det är inte likt anni&tess nuförtiden.. ;) Har varit rätt skönt faktiskt, men nu när man hör att grannen har fest, blir man ju rätt sugen på att gå ut ändå.. Äh, det blir att ladda till nästa helg istället!! :)

Magnus kom över och åt lite pizza, eftersom Sophie är ute och roar sig.. Alltid roligt med hans sällskap...han har min humor.. (eller säger man så, om jag skrattar så fort han öppnar munnen :) )

Snart ska jag krypa ner och sova, det ska bli skönt.. Imorgon blir det match på morgonen, sen ska jag hem och inreda lite i lägenheten.. Fick äntligen tag på mina fönsterspeglar som jag velat ha så länge. Tack mammi!!! Sen blir det hem och hälsa på en sväng, det är ju faktiskt pappis dag imorgon! Så glöm inte bort era kära pappisar imorgon.


Mina nya speglar... I am happy!! (de är mysigare i verkligheten :) )



Ska nog pynta den ena med en kvist, och pärlor i form av regndroppar.. sen ska den lilla också bli vit.

GOD natt..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0