Kram...

...till pappis på fars dag. ♥


Idag har jag spelat korpmatch.. det gick bra, vi vann med 7-2 tror jag.. kul kul!! Sen kom mammis o pappis förbi mig, eftersom jag och Sophie hade köpt en liten present och gjort iordning lite farsdagsfika. 

De hjälpte mig att sätta upp speglarna också, så nu är dom på plats!! Blev bra, men jag vet inte om jag ska behålla den lilla i den färgen eller måla den vit.. får fundera lite.


Okej Tess, nu börjar vi räkna ner till nästa helg, för jag är laddad efter den här slapphelgen!!! :) Hör av dig om du vill ha sällskap på dina promenader, jag ställer upp!!

Nu blir det soffläge tills det är dags att tuppa av igen...

SOV GOTT !



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läääängtar sååå myyycket!!! ska bli superkul =) Ja nästa vecka kan jag ta kvällspromenader. då får anna följa! Love you mest!!

2009-11-10 @ 17:11:44
URL: http://thereslans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0