Målarstuga...

Är hemma hos syster min nu och har målat min hylla som jag köpte på loppis! den kan säkert bli bra i köket, med lite detaljer på. Passade på o ta lite bilder i Sophies lägenhet.. Börjar bli riktigt fint måste jag säga!


Glasskåpet som har målats om...


Hylla plockad på vinden hos mormor. Den är från 1800-talet. Coolt!


Stolarna som målats om och så har stolsdynan klätts om till svart skinn. De ska dock inte stå där :) Självklart är Family Guy på i bakgrunden.. Min typ av humor ;)


Detta skåpet har de också målat! Älskar den här hörnan!! 

 

Min hylla, och Sophies bord som också är från 1800-talet.. Usch Sophie, det kommer väl börja spöka hos dig snart när de döda hittar sina möbler igen :)

Nej, nu blir det mat i Sätra.. Ha en mysig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0