Nej...

...jag har inte slutat blogga, jag lovar. :) Det har bara varit så himla mycket att göra på jobbet förra veckan, så jag har i princip somnat när jag kommit hem :)

Förövrigt så måste jag vara den enda som tycker synd om en chokladbit.

Lättlurad som jag är så gick jag in på raddajulen.se när jag hörde reklamen om att de ska byta ut en chokladbit i Aladdinasken. Aldrig att gräddnougaten får försvinna! Men min favorit låg redan etta, så jag la en till röst på den :) Men sen började jag att läsa lite om de andra, och då var det faktiskt synd om vissa chokladbitar. Läs exempelvis dessa anledningar till varför man ska rösta på dem;

"Jag delar Sverige i två läger; älskad och hatad. Vid flera tillfällen har man plockat bort mig ur asken, men då har det blivit unisont ramaskri och jag har snabbt flyttat in igen. Varför göra samma misstag igen?"

"Får man ta från det undre lagret innan det övre laget är slut? Nej! Det är oftast jag och min kollega "Körsbär i likör" som sätter käppar i hjulet för det. Jag vet att jag hänger löst och därför ber jag dig att rösta på mig."


Tessa I know you want them, så gå in o rösta annars finns de inte kvar nästa jul....


Sovdags!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag äter ej aladdinchoklad det ska väl vara trillingnöten. Jag föredrar after eight..och annat vitti cholklad mohahah

2009-12-01 @ 16:24:25
URL: http://thereslans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0