Strike a pose!

Jag och min kära vän Theres är väldigt bra på att ställa oss framför kameran när vi blir fulla :)  och i lördags kom Theres på en riktigt briljant idé, som jag inte kan avslöja ännu, ifall det blir av.. hahahha. men det resulterade iallafall i extra många bilder!

Här är de senaste resultaten av vårat fjäsk för kameran.. Bra och miiiiindre bra... hahaha!! Enjoy!








Roligt har vi iallafall ALLTID. :) Du är bäst vännen!!! och jag vet iallafall en som kommer att dö, om vi fixar det där som vi pratade om igår.. ;)


Kommentarer
Postat av: Carola

Äntligen är du tillbaka på riktigt! :D Men du, lite opererad Bobby är då. sjukt äckligt! Jag vill åka till dominikanska! men har inte råd. JAG VILL JAG VILL JAG VILL! Fan att man inte är rik! Puss

2009-11-18 @ 23:16:46
Postat av: annii

Va go du är, och roligt att du tycker att det är kul:) men den är sidan såg då inte bra ut.. man ser ju knappt vad man skriver ;) Ja, jag vill också åka dit, skulle vara helt underbart..! Men en sista minuten dit brukar inte vara så överdrivet dyrt faktiskt! ;) Puss goding

2009-11-19 @ 08:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0